Omroep ZVL in bibliotheek Terneuzen

GO-RTV live vanuit bibliotheek Terneuzen

Omroep ZVL is een samenwerking tussen Omroep Hulst, GO-RTV en RTV Scheldemond. Maandelijks op zaterdagmorgen verzorgen ze een live uitzending vanuit bibliotheek Terneuzen!

Het weekendprogramma Rondje ZVL: de informatieve start van het weekend

Gesprekken met gasten over allerhande zaken en onderwerpen die de Zeeuws-Vlaming bezighoudt. Een wekelijkse terugblik op de politiek in de Zeeuws-Vlaamse gemeenten, gesprekken met de personen in het nieuws, maar zeker ook met mensen uit het culturele leven en het verenigingsleven. De weekendagenda wordt uitgelicht, ook sport komt aan bod en columns van regionaal bekende personen vormen 1x per maand een andere blik op ons woongebied en de mensen die daarin leven. Kortom: in deze 3 uur komt op interactieve manier samen wat er leeft in ons deel van Nederland!

De volgende uitzending is zaterdag 25 mei 2024

Omroep ZVL in bibliotheek Terneuzen

Het weekendprogramma ‘Rondje ZVL’ wordt de laatste zaterdag van de maand uitgezonden vanuit bibliotheek Terneuzen. De uitzending bevat telkens een muzikaal gastoptreden verzorgt door Toonbeeld, het centrum voor kunst & cultuuronderwijs in Terneuzen. ‘Rondje ZVL' is iedere zaterdag van 9 tot 12 uur te beluisteren.