Openingstijden en adressen

• Bibliotheek Terneuzen Bekijk details

Bibliotheek Terneuzen is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De Bibliotheek levert op het gebied van media voor iedereen in het werkgebied een goed bereikbare voorziening van informatie, educatie, kunst & cultuur en lezen & ontmoeting.

• Bibliotheek Axel Bekijk details

Bibliotheek Axel is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De Bibliotheek is een onbemande bibliotheek, gevestigd is in het voormalige stadhuis van Axel.

• Bibliotheek Biervliet Bekijk details

Bibliotheek Biervliet is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is een onbemande bibliotheek die gevestigd is in Brede School 't Geuzennest.

• Bibliotheek Breskens Bekijk details

Bibliotheek Breskens is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is een onbemande bibliotheek, gevestigd in MFC De Korre. Je bibliotheekpas is je toegangspas.

• Bibliotheek Hoek Bekijk details

Bibliotheek Hoek is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De Bibliotheek is gevestigd in het gebouw van verzorgingstehuis Vremdieke.

• Bibliotheek Hulst Bekijk details

Bibliotheek Hulst is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen.

• Bibliotheek Kloosterzande Bekijk details

Bibliotheek Kloosterzande is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is een onbemande bibliotheek, gevestigd in Brede School 't Getij.

• Bibliotheek Koewacht Bekijk details

Bibliotheek Koewacht is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is een onbemande bibliotheek, gevestigd in Brede School Koewacht.

• Bibliotheek Oostburg Bekijk details

Bibliotheek Oostburg is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De Bibliotheek levert op het gebied van media voor iedereen in het werkgebied een goed bereikbare voorziening van informatie, educatie, kunst & cultuur en lezen & ontmoeting.

• Bibliotheek Philippine Bekijk details

Bibliotheek Philippine is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is gevestigd in het gebouw van Basisschool Laureyn.

• Bibliotheek Sas van Gent Bekijk details

De Bibliotheek Sas van Gent is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De Bibliotheek is een onbemande Bibliotheek, gevestigd in MFC De Statie.

• Bibliotheek Sluiskil Bekijk details

Bibliotheek Sluiskil is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is gevestigd in Brede School Het Mozaïek.

• Bibliotheek Vogelwaarde Bekijk details

Bibliotheek Vogelwaarde is een onbemande bibliotheek en een bibliotheek op school, gevestigd in basisschool De Schakel. De ingang is aan de Meidoornstraat. Er is geen fysieke collectie voor volwassenen. Men kan vanuit thuis boeken reserveren (via de catalogus zowel provinciaal als landelijk), in de bibliotheek ophalen en weer terugbrengen.

• Bibliotheek IJzendijke Bekijk details

Bibliotheek IJzendijke is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is een onbemande bibliotheek, gevestigd in museum Het Bolwerk.

• Bibliotheek Zaamslag Bekijk details

Bibliotheek Zaamslag is onderdeel van Stichting Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen. De bibliotheek is een onbemande bibliotheek, gevestigd in gemeenschapscentrum Het Stropievat.