Biblioscoop van start

Gepubliceerd op: 18 januari 2024 13:55

Biblioscoop van start

Vanaf nu kunnen leden (vanaf 18 jaar) van Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen en de ZB kunnen meedoen aan de proeffase van Biblioscoop, de mogelijk nieuwe streamingsdienst van de openbare Bibliotheken van Nederland. In deze proeffase kunnen maximaal 250 leden meedoen, dus de plekken zijn beperkt. Aanmelden gaat via Biblioscoop.

Wat is Biblioscoop?

De streamingsdienst heeft een flink aanbod aan boekverfilmingen, filmhuisfilms en documentaires. Voor elk wat wils. Er is zowel gratis als betaalde content beschikbaar en de collectie wordt steeds verder uitgebreid. Betalen gaat eenvoudig via iDEAL. De leden die meedoen aan de pilot krijgen twee films gratis aangeboden.

De pilot is afgelopen. Wanneer Biblioscoop in heel Nederland van start gaat lees je dat hier en in de nieuwsbrief.