Eén inlogaccount voor alle bibliotheekdiensten

Gepubliceerd op: 29 april 2024 13:28

Registeren en inloggen bij de Bibliotheek is gewijzigd. Er is nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker.

Inloggen bij bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen

Met dit nieuwe inlogsysteem heb je nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Of je nu een boek wilt reserveren of verlengen in Mijn Bibliohteek, de Zeeuwse Bibliotheken-App, of bij de Online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je dit inlogaccount.

Wat moet je doen?

• Ga naar Inloggen Mijn Bibliotheek

Voer bij Gebruikersnaam je bibliotheekpasnummer in (8 cijfers). Kies daarna voor ‘Wachtwoord vergeten?

• Gebruikersnaam = Pasnummer

Voer bij Gebruikersnaam je bibliotheekpasnummer in. Kies voor ‘Bevestigen

• Er is een e-mail verzonden om je wachtwoord te wijzigen

Wachtwoordeisen: minimaal 8 tekens lang, 1 kleine letter, 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal teken (bijvoorbeeld !@#$%^&*) (Let op: een punt en een vraagteken tellen niet mee)