Week van de Lieve Briefjes

Gepubliceerd op: 30 december 2023 10:36

Tijdens de Week van de Lieve Briefjes kun je in de bibliotheek terecht om een gratis kaartje te halen. Hiermee kun je iemand verrassen met lieve woorden. Zomaar, omdat er altijd wel iemand is die dat verdient.

Tussen 13 en 19 januari kun je in bibliotheek Terneuzen, Hulst en Oostburg terecht om één of meerdere kaartjes te halen. Tijdens de koude winterdagen zijn we allemaal op zoek naar een beetje extra warmte. Tijdens de Week van de Lieve Briefjes vind je deze bij ons letterlijk, en figuurlijk! We nodigen iedereen uit om langs te komen en een hartverwarmend kaartje te schrijven voor een ander. Bekenden en onbekenden. Want wat is er leuker dan iemand verrassen door iets liefs te zeggen?

Als 'Warme Kamer' verwelkomen we iedereen die deze winter wat warmte zoekt. Je kunt in onze vestigingen terecht om elkaar te ontmoeten, te werken, studeren of gewoon lekker even te genieten van een boek, krant of tijdschrift. En wie weet, vind je daarin van 13 tot 19 januari zomaar een lief briefje van een andere bezoeker. Lees hier meer over het Warme Kamers initiatief van het Leger des Heils.

Belangeloos

Het doel van de Week van de Lieve Briefjes is om mensen met elkaar te verbinden. De week is een initiatief van stichting BuitengewoonZijn.NU en wordt mede georganiseerd door Senza Communicatie. Alle organisaties werken belangeloos mee. Ook de ontwerpen van de kaartjes zijn belangeloos gemaakt door vier inzenders van ontwerpwedstrijd.

Ga voor meer informatie over deze hartverwarmende actie naar de website.