Resultaat 11 - 14 (van 14)

• Week van de Lieve Briefjes Bekijk details

30 december 2023

Tijdens de Week van de Lieve Briefjes kun je in de bibliotheek terecht om een gratis kaartje te halen. Hiermee kun je iemand verrassen met lieve woorden. Zomaar, omdat er altijd wel iemand is die dat verdient.

• Samenwerking Scalda en de Zeeuwse Bibliotheken Bekijk details

1 december 2023

Maandag 27 november 2023 is door de directeuren van Scalda en de Zeeuwse Bibliotheken in Middelburg een samenwerkingsovereenkomst getekend. In deze driejarige samenwerking gaan we de leesmotivatie versterken onder de mbo-studenten en een bijdrage leveren aan de persoonlijke ontwikkeling en toekomstmogelijkheden van studenten.

• Informatiepunten Digitale Overheid Bekijk details

20 september 2023

De Informatiepunten Digitale Overheid blijven in de Zeeuws-Vlaamse bibliotheken.

• Gastlenen Bekijk details

17 augustus 2023

Ben je lid van een andere Bibliotheek in Nederland en wil je Gastlenen in een Zeeuws-Vlaamse bibliotheek? Of wil je Gastlenen buiten Zeeland met je Zeeuwse pas? Dat kan!

Paginanavigatie